Zamknij wiadomość

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Ten dział tworzony jest na podstawie najczęściej zadawanych pytań, które do nas kierujecie. Jest na bieżąco aktualizowany. Wybierz dział, który odpowiada tematyce Twojego pytania, a znajdziesz tam dokładne informacje i odpowiedzi.

Promocje

W jaki sposób szybko mogę się dowiadywać o wprowadzanych promocjach?

Najszybszy sposób to wpisanie się do listy mailingowej na www.bata.pl. Wprost do Państwa skrzynki emailowej będą trafiały wiadomości o nowych trendach, wyprzedażach, promocjach i nowościach.
Zachęcamy również do częstego odwiedzania naszej strony internetowej, gdzie informacje o promocjach są uaktualniane na bieżąco.

Reklamacje

Przez jaki okres można zareklamować obuwie?

Od 1 stycznia 2003r. uległy zmianie przepisy o ym stanowiące i w chwiliobecnej obuwie można reklamować w terminie 24 miesięcy od daty zakupu.

Czy należy reklamować buty wyłącznie w sklepie, w którym były zakupione?

Nie, reklamacje można składać w każdym z naszych sklepów na terenie Polski.

Co jest wymagane przy składaniu reklamacji?

Przy składaniu reklamacji wymagane jest okazanie paragonu jako dowodu zakupu. Jeśli paragon został zgubiony, dowodem takim może być potwierdzenie płatności kartą (wydruk z terminala). Dodatkowo reklamowane obuwie powinno być czyste.

Sprzedaż

Czy można zwrócić buty zakupione w sklepie?

Nie honorujemy zwrortów towarów. Istnieje możliwość wymiany produktów w ramach tego samego modelu, innego modelu w tej samej cenie lub droższego (za dopłata) w ciagu 10 dni.

Zamówienia przez internet

Czy wszystkie modele dostępne w sklepach można zamówić przez stronę internetową?

Niestety nie, przez stronę internetową można zamówić jedynie modele z aktualnej kolekcji, które są dostępne w katalogu on-line.

Czym jest usługa Bata Home?

Usługa Bata Home jest nową usługą wprowadzoną przez Bata Poland, która jest dużym udogodnieniem dla wszystkich, którzy nie są w stanie dokonać zakupów bezpośrednio w naszych sklepach.
Usługa ta daje osobom zainteresowanym zakupem obuwia i innych akcesoriów z oferty Bata korzyści w postaci możliwości złożenia zamówienia przez internet (www.bata.pl), bezpłatną infolinię (0800 199 999) lub bezpośrednio w sklepie (wypełniając papierowy formularz w przypadku, kiedy nie ma poszukiwanego przez klienta modelu lub rozmiaru).
Koszt doręczenia wynosi 18,90 PLN jest pobierany wraz z wartością zamówionego towaru przez kuriera w momencie dostarczenia przesyłki.

Dodatkowo gwarantujemy:
- doręczenie zamówienia maksymalnie w terminie 7 dni roboczych (standardowo 3)
- informację na bieżąco o stanie zamówienia poprzez sms lub email
- zwrot nie noszącego śladów użytkowania obuwia w terminie 10 dni w każdym ze sklepów Bata na terenie Polski

W jaki sposób mogę zamówić modele z poprzedniej kolekcji w usłudze Bata Home?

Modele z poprzednich kolekcji (o ile są w ofercie w sklepach) można zamówić w usłudze Bata Home poprzez bezpłatną infolinię 0800 199 999 lub bezpośrednio w sklepie, wypełniając formularz papierowy.

Niestety, ale zakupiłam zły rozmiar? Czy mogę te buty zwrócić?

Tak, przy zamówieniach w usłudze Bata Home można zwrócić zamówiony towar w ciągu 10 dni od daty na paragonie. Towar może być zwrócony w sklepie osobiście lub przesłany do wybranego sklepu, na koszt osoby zwracającej.

Jak długo muszę czekać na dostarczenie przesyłki?

Standardowo przesyłki doręczane są w przeciągu 2 dni roboczych na wskazany adres. Czasami okres ten może być krótszy - już nawet następnego dnia, a czasami aż do 7 dni roboczych.

Co mam zrobić, jeśli złożyłam zamówienie w sklepie internetowym (przez stronę www.bata.pl lub przez infolinię), otrzymałam sms z informacją o numerze zamówienia, ale podczas wizyty w sklepie dokonałam zakupu takich samych butów lub wybrałam inny model?

W takiej sytuacji należy jak najszybciej skontaktować się z infolinią 0800 199 999 lub też emailowo pl.obslugaklienta@bata.com, podać numer zamówienia i poprosić o jego anulowanie. Jest to bardzo ważne, gdyż w przeciwnym przypadku zamówione buty będą doręczone.

Czy można zwrócić buty zakupione przez interent?

Tak, obuwie takie można zwrócić w terminie 10 dni od daty zakupu. Termin taki jest gwarantowany ustawą o sprzedaży na odległość.

Czy mogę zamówić buty w Bata Home z wysyłką zagranicę?

Niestety, usługa Bata Home obejmuje tylko terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Nie ma możliwości wysyłki zamówionego towaru poza granice Polski.

Jakie dokumenty muszą być dołączone do reklamowanych butów, zakupionych w usłudze Bata Home?

Konieczny jest paragon, jako dowód zakupu oraz wypełnione zgłoszenie reklamacyjne, jakie jest w wersji do druku dostępne na stronie internetowej formularz reklamacji.

Czy mogę zwrócić zamówione w usłudze Bata Home buty bezpośrednio w sklepie?

Tak, jest taka możliwość. Konieczne jest posiadanie paragonu jako dowodu zakupu.

Strona internetowa

Dlaczego na stronie internetowej www.bata.pl czcionka jest tak mała, że trudno ją odczytać?

Najbardziej prawdopodobną przyczyną takiego stanu rzeczy jest niepoprawnie ustawiona wielkość czcionki w przeglądarce internetowej. Proszę rozwinąć zakładkę widok, najechać myszką na rozmiar tekstu i zaznaczyć "średnia". Po dokonaniu tej operacji wszystko powinno być OK. Jeśli strona nadal nie będzie czytelna prosimy o kontakt (e-mail pl.obslugaklienta@bata.com).

Ładowanie...

Właśnie wysłaliśmy nowe hasło na Twój e-mail.

Przejdź do logowania

Zapomniałeś hasła?

Tak łatwo zapominamy nasze hasła. Naszczecie jesteśmy tu by Ci pomóc. Odzyskaj swoje hasło bez zbędnej zwłoki.

Zaloguj

Czy zapomniałeś hasła?

Zalogowałeś się jako

15% BON RABATOWY NA TWOJE KOLEJNE ZAKUPYZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER I ODBIERZ PREZENT.

ZAPISZ MNIE!
Dziękuje, ale nie jestem zainteresowana(y).
Ładowanie...

DZIĘKUJEMY ZA DOŁĄCZENIE

Sprawdź jeszcze swoją pocztę, kliknij w link potwierdzający zapisanie się i oczekuj na pierwszy Newsletter od Bata. Jesteśmy wyczuleni na kwestię SPAM-u ponieważ chcemy mieć pewność, że wszystko jest dla Ciebie w porządku.