Zamknij wiadomość

Coś poszło nie tak, kliknij przycisk

Błąd serwera. Spróbuj odświeżyć stronę.

1. Wybierz model buta

    Wybierz model buta

W katalogu należy wybrać model buta. Po kliknięciu pojawią się szczegółowe informacje.

2. Wybierz rozmiar i ilość

    Wybierz rozmiar i ilość

Szczegółowe informacje na temat wybranego modelu mówią o zastosowanych materiałach, technologiach lub innych szczególnych cechach.

Po wybraniu rozmiaru i ilości należy kliknąć na Dodaj do koszyka. Aż do momentu ostatecznego potwierdzenia zamówienia można usunąć towar z koszyka.

Przy zamówieniu kilku par tego samego modelu w różnych rozmiarach należy wybrać za każdym razem inny rozmiar. Ilość par oraz rozmiary można zmieniać aż do momentu potwierdzenia zamówienia.

3. Koszyk

    Koszyk

W tym momencie składania zamówienia należy kliknąć na zawartość koszyka (w banerze głównym lub w prawym górnym rogu na stronie).

4. Zawartość koszyka

    Zawartość koszyka

Zawartość koszyka pokazuje wszystkie wybrane modele. W tym momencie można wybrany model usunąć z koszyka, dodać kolejny, taki sam model lub zmienić rozmiar. Istnieje również możliwość przekazania specjalnych informacji i uwag dla realizującego sklepu na temat wybranego modelu obuwia.

5. Kontrola zawartości koszyka

    Kontrola zawartości koszyka

Pod informacją o wybranym modelu pokazana jest cena towaru. Cena ta nie zawiera kwoty za doręczenie. Cena ta zostanie wygenerowana po wyborze formy doręczenia przesyłki.

Po skontrolowaniu zawartości koszyka i poprawności ceny należy kliknąć na Kontynuacja zamówienia.

6. Dane do doręczenia

    Dane do doręczenia

W tym kroku należy wypełnić wszystkie wymagane informacje potrzebne do doręczenia przesyłki.

Jeśli jesteś członkiem Klubu Bata - należy podać numer karty Klubu Bata i PIN.

Zamówiony towar może być również doręczony do miejsca pracy. Należy w odpowiednim polu wpisać dane firmy.

7. Sprawdzenie danych

    Sprawdzenie danych

Należy skontrolować poprawność podanych danych do doręczenia przesyłki. Prosimy o podanie numeru telefonu komórkowego, pod którym kurier będzie się kontaktował w przypadku nie zastania Państwa pod wskazanym adresem.
Kolejny krok to potwierdzenie zamówienia.

8. Forma doręczenia i płatności

    Forma doręczenia i płatności

Należy zaznaczyć formę doręczenia przesyłki oraz poniżej formę płatności.
Dostępne są dwie opcje: pobranie (płatność przy odbiorze) oraz płatność kartą płatniczą.

9. Kontrola wprowadzonych danych

    Kontrola wprowadzonych danych

Należy skontrolować wybrane powyżej formy doręczenia oraz płatności. Kolejny krok to potwierdzenie zamówienia.

10. Kontrola danych

    Kontrola danych

Jest to ostatni krok, w którym możesz zmienić szczegóły zamówienia przed jego ostatecznym potwierdzeniem.

11. Płatność kartą

    Platność kartą

Mamy nadzieję, że sposób składania zamówienia w usłudze Bata Home jest prosty i nie przysporzył Państwu problemów. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią 0800 199 999 lub o wysłanie zapytania drogą mailową na adres pl.obslugaklienta@bata.com

Ładowanie...

Właśnie wysłaliśmy nowe hasło na Twój e-mail.

Przejdź do logowania

Zapomniałeś hasła?

Tak łatwo zapominamy nasze hasła. Naszczecie jesteśmy tu by Ci pomóc. Odzyskaj swoje hasło bez zbędnej zwłoki.

Zaloguj

Czy zapomniałeś hasła?

Zalogowałeś się jako

15% BON RABATOWY NA TWOJE KOLEJNE ZAKUPYZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER I ODBIERZ PREZENT.

ZAPISZ MNIE!
Dziękuje, ale nie jestem zainteresowana(y).
Ładowanie...

DZIĘKUJEMY ZA DOŁĄCZENIE

Sprawdź jeszcze swoją pocztę, kliknij w link potwierdzający zapisanie się i oczekuj na pierwszy Newsletter od Bata. Jesteśmy wyczuleni na kwestię SPAM-u ponieważ chcemy mieć pewność, że wszystko jest dla Ciebie w porządku.